piektdiena, 2015. gada 30. oktobris

2015. gada 17. oktobris. Ceļā uz Freiburg Vācijā



Sandrine un viņas mamma aizveda mani autoostu un pagaidīja, kamēr pienāk mans autobuss. Ar to devos uz Geneva. Tā kā mūsdienās vairs lāga neeksistē robežas, tad sēdēju un braucot autobusā domāju, diez kurā valstī atrodos – Francijā vai Šveicē, jo abās tiek lietota franču valoda. Atbildi man sniedza pasta ofisa logo – ahā, Šveice! Bija dīvaini ar autobusu braukt pa tieši tām pašām vietām, pa kurām pirms pāris mēnešiem pastaigājos ar kājām. Cik paradoksāli – toreiz spontāni devos uz Geneva, lai atpūstos no dzīves Vaunieres, bet tagad sēžot autobusā skumstu un ilgojos pēc Vaunieres... Autobusa galapunkts bija pie dzelzceļa stacijas, no kuras tālāk devos uz autoostu. Pa ceļam uz mājas stūra pamanīju dzeltenu gliemežvāku (Camino de Santiago norāde)!! Nokļuvusi autoostā, iekārtojos autobusa visplašākajā un ērtākajā vietā. Ceļš bija garš, lai to īsinātu noskatījos vienu riktīgi labu filmu – „The Shawshank Redemption”. 

Pēc 5 stundu brauciena, kurš pārsteidzošā kārtā paskrēja diezgan ātri, nonācu Freiburg, kur mani autoostā jau gaidīja Fabian. Atkalsatikšanās prieks! Vispirms devāmies uz viņa kopmītnēm, lai varu atbrīvoties no somām. Baigi jaukās kopmītnes  - vienā dzīvoklī dzīvo četri cilvēki, katram sava diezgan paliela istaba, starp guļamistabām centrā atrodas plaša dzīvojamā istaba ar virtuvi un izliektu sienu, kas visa noklāta ar logiem – super jauks stūris ar lielisku skatu uz mežu. Pēc iekārtošanās istabā, devāmies pilsētas apskatē. Tik dīvaini atkal būt pilsētā. Pēc gada pavadīta nekurienes vidū un pēc mēneša pavadīta ejot un ejot ar visu iedzīvi uz muguras, nokļūstot pilsētā jutos maķenīt kā tāds mežonis no džungļiem. Lai gan nē, es nāku no normālas vides, bet tagad esmu nokļuvusi betona džungļos. Freiburg ir jauka pilsēta ar tipisko vācu arhitektūru, kanālu un jaukām ieliņām. Mana mīļākā vieta bija iela, kurā starp mājām vijās koku zaru vītnes. Daba pilsētā.
Vācija, Freiburg
Vācija, Freiburg
Vācija, Freiburg
Vācija, Freiburg - mana mīļākā iela
Vācija, Freiburg
Vācija, Freiburg
Vācija, Freiburg
Vācija, Freiburg
Pēc tam devāmies uz veikalu, lai nopirktu pāris produktus vakariņu pagatavošanai.  Fabian man mācīja, kā pagatavot tipisku šī reģiona ēdienu – "splatz". Šī ēdiena pagatavošanai nepieciešams speciāls rīks. Es kārtīgi izsmējos, kad Fabian stāstīja, ka, ierodoties Francijā un ieraugot virtuvē ķiploku spiedi, bija domājis, ka tā ir samazināta šī "spätzle" taisāmā rīka versija. Ak jel!!!
Vācija, Freiburg - speciāls rīks "spätzle" pagatavošanai
Vācija, Freiburg



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru