piektdiena, 2015. gada 30. oktobris

2015. gada 20. oktobris. Vācija, ceļā no Freiburg uz Munchen

No rīta Fabian mani pavadīja uz autoostu un devās uz universitāti, bet es – uz Munchen, lai apciemotu Lisa. Autobusā noskatījos jauku dokumentālo filmu „Alone in the Wilderness”, kas radīja vēlmi atgriezties Vaunieres, nevis ceļot no vienas pilsētas uz otru...

Lisa vēl bija lekcijās, bet man, izkāpjot no autobusa, nebija ne mazākās nojausmas, uz kuru pusi jāiet. Tālumā pamanīju baznīcu torņus un izlēmu, ka tur ir pilsētas centrs. Pareizi! Atradu arī tūrisma ofisu, kurā iegāju uzjautāt pilsētas plānu. Man pateica, ka tas maksā 0,5 eur. Pirmo reizi saskāros ar situāciju, kad liek maksāt par pilsētas plānu!!! Šokā pat netīšām atstāju mobilo telefonu uz plauktiņa. Labi, ka, izgājusi laukā no info centra, gribēju pārbaudīt laiku un sapratu, ka telefonu esmu aizmirsusi tūrisma ofisā. Jozu atpakaļ. Par laimi šis tur pat uz plauktiņa vēl vārtījās un gaidīja mani.
Vācija, Munchen
Vācija, Munchen
Vācija, Munchen
Vācija, Munchen
Vācija, Munchen
Vācija, Munchen
Vācija, Munchen
Vācija, Munchen
Vācija, Munchen
Vācija, Munchen
Klaiņojot pa pilsētu iemetu aci vienā grāmatveikalā. Izrādījās, ka Vācijā ir gana plašs piedāvājums grāmatām angļu valodā. Nopirku Bill Bryson „A Walk in the Woods”, kurā aprakstīta autora pieredze čāpojot Apalaču taku ASV. Šitā taka ierakstīta manā „To Do List”. Kādu dienu.

Kad biju izpētījusi gandrīz visu vecpilsētas daļu un arī tirdziņu, pienāca laiks tikties ar Lisa. Turpinājām izpētīt pilsētu arī kopīgi, bet, kad satumsa, ar metro braucām uz viņas studentu dzīvokli. Oo, tiku pat pie savas atslēgas!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru