pirmdiena, 2015. gada 26. oktobris

2015. gada 6. septembris. Francija, Toulouse

Jau ap plkst. 7:00 vīnogu saimnieks mani ar savu auto aizveda uz Belleville dzelzceļa staciju. Nudien patīkams cilvēks.

Nopirku biļeti uz Lyon. No sākuma bija doma palikt pa nakti Lyon un doties uz Toulouse rītdien, cerībā, ka tur satikšu Eric (nebiju par to droša, jo kad man vēl bija pieeja wifi, uz savām ziņām facebook.com nevienu atbildi nesaņēmu), bet sēžot vilcienā izlēmu, ka daudz izdevīgāk doties uz Toulouse jau šodien, ja būs pieejami vilcieni. Ak, kāpēc vispār dodos uz Toulouse? Man ir plāns pēc pāris dienām doties 852 km garā pārgājienā pa Spānijas plašumiem - Camino de Santiago. Mana EBD bloga lasītāji zina, ka pēdējā savā ciemā Vaunieres pavadītajā naktī pagalam netīšām piedāvāju amerikānim Eric doties šajā pārgājienā ar mani, tad nu mēs puslīdz sarunājām tikties Toulouse. Problēma - man nav pieejams internets, bet viņam savukārt nav mobilais telefons, un kad viņš uzsāks savu ceļu (ja vispār uzsāks) uz Toulouse, tad arī viņam internets vairs nebūs pieejams. Tā kā bija pieejamas biļetes uz Toulouse jau šodien, tad caur Lisa nosūtīju Eric ziņu, ka šodien ieradīšos Toulouse un ceru viņu rīt satikt dzelzceļa stacijā. 

Izkāpjot no vilciena Toulouse, bija dikti dīvaina sajūta - man nebija ne jausmas, ko šajā pilsētā var aplūkot, kur var atrast lētas naktsmājas, utt. - turklāt bez datora nebija arī nekādu iespēju to visu pašrocīgi noskaidrot. Jopcik, cik internets īstenībā ir būtiska štelle! Dzelzceļa stacijas info punktā uzjautāju, kur varu atrast tūrisma informācijas centru un tiku pie pilsētas plāna. Tur noskaidroju, kas labs aplūkojams pilsētā un kur varu atrast lētu hosteli. Devos pa taisno uz hosteli, lai atbrīvotos no somas. Pa ceļam uz hosteli no Lisa saņēmu sms ar Eric ierašanās laiku. Juhūūū, tātad par spīti aizdomīgajam klusumam facebook.com, viņš tomēr dosies kopā ar mani uz Spāniju!!! 

Nonācu jaukā, hipijiski radošā hostelī istabiņā ar sešiem cilvēkiem. Noliku mantas un aizgāju uz tuvējo pārtikas veikalu (oho, pārtikas veikals, kas atvērts pat svētdienā!) un tad devos iepazīt pilsētu. Tipiska Francijas dienvidu arhitektūra - brūno ķieģeļi ēkas. Gāju, kur acis rāda. Jauka un skaista pilsēta nesteidzīgām pastaigām. 

Kad biju piekususi (pilsētas mani nogurdina visai ātri), devos atpakaļ uz hosteli, kur izvērtās jaukas sarunas ar istabas biedreni no Austrālijas. 
Francija, Toulouse
Francija, Toulouse
Francija, Toulouse
Francija, Toulouse
Francija, Toulouse
Francija, Toulouse
Francija, Toulouse
Francija, Toulouse
Francija, Toulouse
Francija, Toulouse
Francija, Toulouse

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru