piektdiena, 2015. gada 30. oktobris

2015. gada 19. oktobris. Vācija, Freiburg

No rīta Fabian devās uz universitāti, bet es paliku mājās un datorā darīju savas lietas, jo vienai klīst pa pilsētu tāpat negribējās. Pēc 12:00 ar diviem tramvajiem devāmies uz vienu pakalnu, lai atkal dotos nelielā pārgājienā. Diena bija daudz saulaināka un siltāka par vakardienu. Šodienas taka bija daudz mežonīgāka par vakardienas taku.
Vācija, Freiburg
Vācija, Freiburg
Ap plkst. 17:00 bija sarunāts centrā tikties ar Nathalie, kas arī bija „Solidarites Jeunesses” brīvprātīgā tikai citā delegācijā. Bet... netīšām sanāca nokavēties par 20 minūtēm, jo bija grūti paredzēt, cik ātri pieveiksim mini pārgājienu. Es smējos, ka tā ir Fabian vaina, jo, kad esmu viena, parasti nekavēju. Fabian smējās, ka tā esot mana vaina, jo, kad viņš ir viens, tad arī parasti nekavē. Beigās vienojāmies, ka pie vainas ir tas, ka abi ilgu laiku esam pavadījuši Francijā. Kopā ar Nathalie aizgājām uz vienu āziešu restorānu. Garšvielām bagāts un sildošs ēdiens bija tieši tas, kas tik vēsā laikā nepieciešams. Pēc tam atkal paklīdām pa pilsētu, veikalā nopirkām saldējumu, to, ko vācieši sauc par „gingerbread” un devāmies uz kojām. Kopīgi noskatījāmies filmu „The Way”, kas ir saistīta ar Camino de Santiago. Man bija interesanti skatīties un salīdzināt, kas atbilst realitātei, kas neatbilst, ko es arī redzēju, ko neredzēju. Man gan tagad maza škrobe, ka galapunktam izvēlējamies Finisterre nevis Muxia, jo Muxia izskatījās mežonīgāka vieta. Nu nekas.

Ha, ha, Fabian nekādi nevarēja saprast, kā bez maz vai ziemā  var ēst saldējumu. Man gan liekas, ka saldējumu var ēst jebkurā gadalaikā!

Vēlāk uztaisījām dzimšanas dienas video Francesko (itāļu brīvprātīgajam no Fabian delegācijas), kur es uz kokles spēlēju „Happy Birthday”, bet Fabian runāja apsveikuma tekstu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru